DSG váltó mechatronika
A DSG sebességváltónak ezt a változatát gyakran több különböző néven is emlegetik, például 0AM, 0CW, 7DSG és DQ200. A sebességváltónak ezt a változatát az Audi, a Seat, a Skoda és a VW kisebb motoros modelljein találja meg.
Célunk, hogy piacvezetők legyünk az ECU (hagyományos és zselés áramkörök) javításában. Valamint az autó bármely elektronikai áramkörének helyrehozatalában valamint megfelelő karbantartásában.
Küldetésünk
Elkötelezett és magasan képzett csapatunk kizárólag autóelektronikára szakosodott, független szakértőként szenvedéllyel oldjuk meg ügyfeleink idegesítő, vezérlőegységekkel kapcsolatos problémáit.
Filozófiánk
Jellemző trend ma, hogy cserélnek, nem javítanak! Filozófiánk, hogy a régit nem kell kidobni, mert olcsóbban megjavítható.A hosszú távú megbízhatóságot úgy érjük el, hogy egy hiba felmerülése esetén a hibacsoportba tartozó összes típushibát megszüntetjük.
A DSG sebességváltónak ezt a változatát gyakran több különböző néven is emlegetik, például 0AM, 0CW, 7DSG és DQ200. A sebességváltónak ezt a változatát az Audi, a Seat, a Skoda és a VW kisebb motoros modelljein találja meg.
Mint minden elektronika, a transzponder chipek működése leállhat egy idő után. A transzponder chip alapvetően egy apró alaplap, amelyet a jármű kulcsának műanyag tetejébe helyeznek be .
Az ECU Klónózás egyszerűen az ECU fájl átvitele egy ECU-ról a másikra. Ezt a módszert különféle okok miatt alkalmazzák, de ez nem olyan egyszerű. Az ECU-ban található különféle kódok és adatok, valamint az indításgátló rendszer megnehezíti ennek végrehajtását.
Hogyan működik az ECU? ECU (elektronikus vezérlőegység), más néven motorvezérlő számítógép, amely kezeli és vezérli a motor funkcióit. Gondolhat gázszelepekre, turbónyomásra és egyéb alkatrészekre.
A DTC eltávolítása lehetővé teszi az egyedi hibakódok eltávolítását az ECU-ból, ami nagyon hasznos, ha az ügyfelek el akarnak távolítani bizonyos alkatrészeket az elektronikus rendszerből, mint például az EGR, szívószelepek stb.
Mivel az EGR szelep folyamatosan égetett kipufogógázokkal dolgozik, ezek természetesen magas koromtartalommal rendelkeznek. Ez a gázokban lévő korom szénlerakódásokat okoz a szelep működési területén, ami viszont azt okozza, hogy a szelep hajlamos megtapadni különböző helyzetekben.
Esetenként a szűrő nem tud magától regenerálódni, és kényszerregenerálásra van szükség egy kereskedői szintű diagnosztikai eszközön keresztül. Ha egy szűrőt erősen terhelnek, csereszűrőt kell felszerelni, ha nem a hőmérséklet nagyon magasra emelkedhet, és tüzet okozhat.
Hibás a sebességmérője, vagy más mérőműszerekkel van probléma? Elhalványult vagy teljesen kialudt a világítás vagy a kijelző?
Szinte minden márkát és modellt javítunk.
Szintén gyakori probléma a DQ250 Mechatronic egységnél
a hibás TCM modul. Ez leginkább akkor figyelhető meg, ha a sebességváltó olajhőmérséklete 40 Celsius fok fölé megy, és a következő hibakódok jelennek meg: “18222 P1814
A transzponderkulcs lényegében egy olyan kulcs, amelybe beágyazott kódadó van, amely egyedi alfanumerikus kódot küld a gyújtásnak. Amikor megkapja, a gyújtásban lévő transzponder közli az autóval, hogy rendben van az indulás.
A chip-tuning az autómotor teljesítményének vagy fogyasztás-optimalizálásának növelése a szoftver beavatkozásával. Különösen a fogyasztásoptimalizálás lehet nagyon hasznos a régebbi modelleknél.